Info
Ten blog rowerowy prowadzi Tigris z miasta Wuppertal i Ruda Śląska. Mam przejechane od 2004 roku 86381.16 kilometrów w tym 2790.40 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.52 km/h (czym się wcale nie chwalę). Jeżdzę turystycznie, rekreacyjnie oraz sportowo.Więcej o mnie.
Wykres roczny
Moje rowery
Archiwum bloga
- 2024, Listopad2 - 0
- 2024, Październik4 - 0
- 2024, Wrzesień4 - 0
- 2024, Sierpień5 - 0
- 2024, Lipiec5 - 3
- 2024, Czerwiec6 - 0
- 2024, Maj4 - 0
- 2024, Kwiecień4 - 0
- 2024, Marzec2 - 0
- 2024, Luty1 - 0
- 2024, Styczeń2 - 0
- 2023, Grudzień2 - 0
- 2023, Listopad2 - 0
- 2023, Październik3 - 0
- 2023, Wrzesień6 - 0
- 2023, Sierpień5 - 0
- 2023, Lipiec7 - 0
- 2023, Czerwiec6 - 0
- 2023, Maj5 - 0
- 2023, Kwiecień7 - 0
- 2023, Marzec1 - 0
- 2023, Luty2 - 0
- 2023, Styczeń1 - 0
- 2022, Listopad2 - 0
- 2022, Październik5 - 0
- 2022, Wrzesień6 - 0
- 2022, Sierpień6 - 0
- 2022, Lipiec6 - 0
- 2022, Czerwiec7 - 0
- 2022, Maj7 - 0
- 2022, Kwiecień6 - 0
- 2022, Marzec7 - 1
- 2022, Luty4 - 0
- 2022, Styczeń5 - 0
- 2021, Grudzień1 - 0
- 2021, Listopad3 - 0
- 2021, Październik4 - 0
- 2021, Wrzesień7 - 0
- 2021, Sierpień4 - 0
- 2021, Lipiec7 - 0
- 2021, Czerwiec5 - 0
- 2021, Maj6 - 0
- 2021, Kwiecień7 - 0
- 2021, Marzec7 - 0
- 2021, Luty5 - 0
- 2021, Styczeń5 - 0
- 2020, Grudzień4 - 0
- 2020, Listopad5 - 0
- 2020, Październik4 - 0
- 2020, Wrzesień9 - 0
- 2020, Sierpień8 - 0
- 2020, Lipiec7 - 0
- 2020, Czerwiec8 - 0
- 2020, Maj9 - 0
- 2020, Kwiecień8 - 0
- 2020, Marzec7 - 0
- 2020, Luty5 - 0
- 2020, Styczeń6 - 0
- 2019, Grudzień6 - 0
- 2019, Listopad2 - 0
- 2019, Październik6 - 0
- 2019, Wrzesień9 - 0
- 2019, Sierpień8 - 0
- 2019, Lipiec7 - 0
- 2019, Czerwiec9 - 0
- 2019, Maj8 - 0
- 2019, Kwiecień5 - 0
- 2019, Marzec5 - 0
- 2019, Luty5 - 0
- 2019, Styczeń3 - 0
- 2018, Grudzień3 - 0
- 2018, Listopad5 - 0
- 2018, Październik7 - 0
- 2018, Wrzesień6 - 0
- 2018, Sierpień8 - 0
- 2018, Lipiec9 - 0
- 2018, Czerwiec7 - 0
- 2018, Maj7 - 1
- 2018, Kwiecień6 - 0
- 2018, Marzec6 - 0
- 2018, Luty3 - 3
- 2018, Styczeń6 - 0
- 2017, Grudzień4 - 0
- 2017, Listopad2 - 0
- 2017, Październik4 - 0
- 2017, Wrzesień9 - 1
- 2017, Sierpień6 - 0
- 2017, Lipiec7 - 0
- 2017, Czerwiec7 - 0
- 2017, Maj7 - 0
- 2017, Kwiecień6 - 0
- 2017, Marzec7 - 0
- 2017, Luty2 - 0
- 2017, Styczeń1 - 0
- 2016, Wrzesień4 - 0
- 2016, Sierpień7 - 0
- 2016, Lipiec7 - 1
- 2016, Czerwiec6 - 0
- 2016, Maj9 - 0
- 2016, Kwiecień6 - 0
- 2016, Marzec6 - 0
- 2016, Luty4 - 4
- 2016, Styczeń3 - 0
- 2015, Grudzień3 - 0
- 2015, Listopad6 - 0
- 2015, Październik4 - 0
- 2015, Wrzesień8 - 1
- 2015, Sierpień8 - 0
- 2015, Lipiec9 - 0
- 2015, Czerwiec7 - 1
- 2015, Maj9 - 1
- 2015, Kwiecień10 - 0
- 2015, Marzec7 - 0
- 2015, Luty5 - 2
- 2015, Styczeń1 - 0
- 2014, Grudzień1 - 0
- 2014, Listopad5 - 1
- 2014, Październik5 - 0
- 2014, Wrzesień7 - 0
- 2014, Sierpień9 - 0
- 2014, Lipiec9 - 1
- 2014, Czerwiec8 - 0
- 2014, Maj6 - 1
- 2014, Kwiecień10 - 2
- 2014, Marzec9 - 1
- 2014, Luty7 - 1
- 2014, Styczeń6 - 5
- 2013, Grudzień2 - 5
- 2013, Listopad2 - 0
- 2013, Październik8 - 0
- 2013, Wrzesień6 - 1
- 2013, Sierpień8 - 0
- 2013, Lipiec10 - 4
- 2013, Czerwiec8 - 0
- 2013, Maj6 - 2
- 2013, Kwiecień8 - 4
- 2013, Marzec3 - 0
- 2013, Luty2 - 1
- 2012, Listopad2 - 0
- 2012, Październik5 - 0
- 2012, Wrzesień6 - 1
- 2012, Sierpień10 - 1
- 2012, Lipiec10 - 8
- 2012, Czerwiec10 - 2
- 2012, Maj10 - 1
- 2012, Kwiecień6 - 7
- 2012, Marzec9 - 7
- 2012, Luty1 - 3
- 2012, Styczeń1 - 0
- 2011, Grudzień1 - 2
- 2011, Listopad4 - 7
- 2011, Październik7 - 1
- 2011, Wrzesień8 - 1
- 2011, Sierpień11 - 4
- 2011, Lipiec7 - 2
- 2011, Czerwiec9 - 1
- 2011, Maj10 - 2
- 2011, Kwiecień6 - 1
- 2011, Marzec11 - 9
- 2011, Luty5 - 7
- 2011, Styczeń3 - 0
- 2010, Grudzień1 - 0
- 2010, Listopad2 - 0
- 2010, Październik7 - 0
- 2010, Wrzesień6 - 3
- 2010, Sierpień10 - 0
- 2010, Lipiec10 - 4
- 2010, Czerwiec11 - 8
- 2010, Maj9 - 2
- 2010, Kwiecień10 - 2
- 2010, Marzec7 - 6
- 2010, Luty4 - 5
- 2010, Styczeń6 - 10
- 2009, Grudzień2 - 1
- 2009, Listopad2 - 3
- 2009, Październik7 - 4
- 2009, Wrzesień10 - 10
- 2009, Sierpień10 - 13
- 2009, Lipiec8 - 10
- 2009, Czerwiec11 - 5
- 2009, Maj11 - 4
- 2009, Kwiecień8 - 3
- 2009, Marzec5 - 4
- 2009, Luty5 - 4
- 2009, Styczeń4 - 0
- 2008, Grudzień2 - 3
- 2008, Listopad1 - 0
- 2008, Październik6 - 0
- 2008, Wrzesień8 - 0
- 2008, Sierpień10 - 0
- 2008, Lipiec7 - 1
- 2008, Czerwiec8 - 0
- 2008, Maj7 - 1
- 2008, Kwiecień5 - 1
- 2008, Marzec5 - 7
- 2008, Luty6 - 9
- 2008, Styczeń1 - 2
- 2007, Październik6 - 0
- 2007, Wrzesień8 - 0
- 2007, Sierpień5 - 0
- 2007, Lipiec7 - 1
- 2007, Czerwiec7 - 0
- 2007, Maj7 - 0
- 2007, Kwiecień9 - 0
- 2007, Marzec5 - 0
- 2007, Luty3 - 0
- 2006, Październik4 - 0
- 2006, Wrzesień3 - 0
- 2006, Sierpień6 - 0
- 2006, Lipiec8 - 0
- 2006, Czerwiec7 - 0
- 2006, Maj7 - 1
- 2006, Kwiecień4 - 0
- 2006, Marzec2 - 0
- 2006, Luty3 - 0
- 2005, Listopad2 - 0
- 2005, Październik7 - 0
- 2005, Wrzesień5 - 0
- 2005, Sierpień6 - 0
- 2005, Lipiec8 - 0
- 2005, Czerwiec6 - 0
- 2005, Maj7 - 0
- 2005, Kwiecień6 - 0
- 2005, Marzec3 - 0
- 2005, Styczeń1 - 0
- 2004, Maj1 - 0
- 2004, Kwiecień9 - 0
- 2004, Marzec4 - 0
- 2004, Luty2 - 0
Wpisy archiwalne w kategorii
WG (Wspinaczka Górska)
Dystans całkowity: | 3276.59 km (w terenie 138.00 km; 4.21%) |
Czas w ruchu: | 153:42 |
Średnia prędkość: | 21.32 km/h |
Maksymalna prędkość: | 94.00 km/h |
Suma podjazdów: | 36727 m |
Maks. tętno maksymalne: | 185 (102 %) |
Maks. tętno średnie: | 151 (83 %) |
Suma kalorii: | 47643 kcal |
Liczba aktywności: | 52 |
Średnio na aktywność: | 63.01 km i 2h 57m |
Więcej statystyk |
Dane wyjazdu:
162.00 km
7.00 km teren
07:14 h
22.40 km/h
Suma podjazdów:2217 Hm
Max prędkość:69.57 km/h
Temperatura:19.3
HR max:171 ( 97%)
HR avg:133 ( 76%)
Kalorie: 4451 (kcal)
Rower:Corratec
Madonna del Ghisallo Tour z Locarno
Piątek, 25 kwietnia 2014 · dodano: 11.05.2014 | Komentarze 0
Madonna del Ghisallo Tour z Locarno - wnętrze kościółka patronki kolarzy © Tigris
Madonna del Ghisallo Tour z Locarno - przed pomnikiem kolarzy © Tigris
Madonna del Ghisallo Tour z Locarno - popiersia Fausto Coppi, Gino Bartali i Alfredo Bindy © Tigris
Madonna del Ghisallo Tour z Locarno - Kościołek Madonny del Ghisallo - patronki rowerzystów © Tigris
Madonna del Ghisallo Tour z Locarno - Magreglio z kaplicą Madonny del Ghisallo © Tigris
Madonna del Ghisallo Tour z Locarno - serpentyny pod Magreglio © Tigris
Madonna del Ghisallo Tour z Locarno - miejsce kultowe motocyklistów przed Ghisallo © Tigris
Madonna del Ghisallo Tour z Locarno - miejsce startu z 300 mnpm do Ghisallo - 760 mnpm © Tigris
Madonna del Ghisallo Tour z Locarno - przeprawa do Bellagio przez jezioro Como © Tigris
Madonna del Ghisallo Tour z Locarno - prawie 2 km tunel już po włoskiej stronie © Tigris
Madonna del Ghisallo Tour z Locarno - tunele już w Italii © Tigris
Madonna del Ghisallo Tour z Locarno - Jezioro Lugano © Tigris
Madonna del Ghisallo Tour z Locarno - Lugano © Tigris
Madonna del Ghisallo Tour z Locarno, podjazd do Lugano © Tigris
Madonna del Ghisallo Tour z Locarno, podjazd do Lugano obok autostrady na Milano © Tigris
Dane wyjazdu:
80.00 km
0.00 km teren
03:26 h
23.30 km/h
Suma podjazdów:988 Hm
Max prędkość:67.40 km/h
Temperatura:14.8
HR max:166 ( 94%)
HR avg:133 ( 76%)
Kalorie: 2073 (kcal)
Rower:Corratec
Runde Locarno-Re-Cannobio-Locarno
Niedziela, 20 kwietnia 2014 · dodano: 21.04.2014 | Komentarze 0
Runde Locarno-Re-Cannobio-Locarno © Tigris
Runde Locarno-Re-Cannobio-Locarno - granica szwajcarsko-włoska © Tigris
Runde Locarno-Re-Cannobio-Locarno - granica szwajcarsko-włoska © Tigris
Runde Locarno-Re-Cannobio-Locarno - Re © Tigris
Runde Locarno-Re-Cannobio-Locarno- Katedra w Re © Tigris
Runde Locarno-Re-Cannobio-Locarno - skręt na Cannobio na 713 mnpm © Tigris
Runde Locarno-Re-Cannobio-Locarno - podjazd w Malesco © Tigris
Runde Locarno-Re-Cannobio-Locarno - przejazd przez stare wioski © Tigris
Runde Locarno-Re-Cannobio-Locarno - podjazd © Tigris
Runde Locarno-Re-Cannobio-Locarno - meta na przełęczy 968 mnpm © Tigris
Runde Locarno-Re-Cannobio-Locarno - tunel na trasie © Tigris
Runde Locarno-Re-Cannobio-Locarno - śnieg na przełęczy 964 mnpm © Tigris
Kategoria K (Krajoznawcze), WG (Wspinaczka Górska)
Dane wyjazdu:
41.00 km
0.00 km teren
01:44 h
23.65 km/h
Suma podjazdów:457 Hm
Max prędkość:64.83 km/h
Temperatura:8.0
HR max:165 ( 91%)
HR avg:131 ( 72%)
Kalorie: 622 (kcal)
Rower:GRUCHEL
Mokra runda przez Stoffelsberg
Niedziela, 22 kwietnia 2012 · dodano: 23.04.2012 | Komentarze 5
Mimo, że dzisiejszej niedzieli było więcej słońca niż deszczu, to opady były zaskakująco szybko nadchodzące i przechodzące. Nie udało mi się "upolować" słonecznej pauzy.Mokra runda przez Stoffelsberg© Tigris
Mokra runda przez Stoffelsberg© Tigris
Mokra runda przez Stoffelsberg© Tigris
Mokra runda przez Stoffelsberg© Tigris
Kategoria T (Trening), WG (Wspinaczka Górska)
Dane wyjazdu:
82.00 km
0.00 km teren
04:00 h
20.50 km/h
Suma podjazdów:982 Hm
Max prędkość:0.00 km/h
Temperatura:
HR max:166 ( 92%)
HR avg:122 ( 67%)
Kalorie: 4625 (kcal)
Rower:GRUCHEL
Luino - BIG nr.734 : Passo Cuvignone - Verbania - Locarno
Środa, 27 kwietnia 2011 · dodano: 04.05.2011 | Komentarze 0
Zdobycie przełęczy Cuvignone /WłochyPiękny podjazd, o średnim nachyleniu na odcinku 9,5 km wynoszącym 7,8 %, o bardzo dobrej asfaltowej nawierzchni prowadzącej prawie stale po mocno zalesionym zboczu. Na przełęczy tablica upamiętniająca wjazd Alfredo Bindy drogą od strony południowej (nr.3) , oraz Ivana Basso drogą od strony wschodniej (nr.4). Ja wjeżdzałem od północnej strony, od Porto Valtravaglia nad Lago Maggiore.
BIG nr.734 : Passo Cuvignone - podjazd Bindy i Basso© Tigris
BIG nr.734 - Passo Cuvignone© Tigris
Podjazd pod BIG nr.734 : Passo Cuvignone /Włochy© Tigris
BIG nr.734 : Passo Cuvignone© Tigris
Dane wyjazdu:
121.00 km
0.00 km teren
05:55 h
20.45 km/h
Suma podjazdów:1228 Hm
Max prędkość:0.00 km/h
Temperatura:
HR max:166 ( 92%)
HR avg:138 ( 76%)
Kalorie: 4274 (kcal)
Rower:GRUCHEL
Zdobycie BIG-u 587 - Passo del Lucomagno w Szwajcarii
Niedziela, 24 kwietnia 2011 · dodano: 01.05.2011 | Komentarze 1
Na dole ciepła wiosna, na przełęczy mroźna zima i ciemny tunel na trawersie góry.Zaliczyłem swój 30-ty podjazd listy 1.000-ca podjazdów europejskiego klubu Challenge BIG :
http://www.challenge-big.eu/pl/user/claims/545
http://www.challenge-big.eu/pl/user/545
Odwiedzającym mój bikestats miłośnikom podjazdów kolarskich radzę się zapisać (darmowo) do naszego europejskiego klubu BIG i odsyłam na stronę główną, na której po kliknięciu "TY" można się zarejestrować w klubie.
http://www.challenge-big.eu/pl/
Warunkiem jest, że pokonało się już w swej kolarskiej aktywności conajmniej jeden z podjazdów listy BIG-u (np.Salmopol, czy inny z paru polskich podjazdów listy).
Zdobycie BIG-u 587 - Passo del Lucomagno w Szwajcarii© Tigris
Zdobycie BIG-u 587 - Passo del Lucomagno w Szwajcarii© Tigris
Zdobycie BIG-u 587 - Passo del Lucomagno w Szwajcarii© Tigris
Zdobycie BIG-u 587 - Passo del Lucomagno w Szwajcarii© Tigris
Dane wyjazdu:
67.00 km
2.00 km teren
02:28 h
27.16 km/h
Suma podjazdów:619 Hm
Max prędkość:60.24 km/h
Temperatura:23.0
HR max:176 ( 97%)
HR avg:135 ( 75%)
Kalorie: 1788 (kcal)
Rower:GRUCHEL
Zdobycie BIG nr.152 - Hermannsdenkmal
Sobota, 22 maja 2010 · dodano: 23.05.2010 | Komentarze 2
Przy okazji odwiedzin znajomych w Schloß Holte pojechałem zdobyć kolejny podjazd listy 1000-ca podjazdów kolarskich europejskiego klubu "BIG Challenge" - Hermannsdenkmal w regionie Teuteburger Wald w Niemczech.http://www.challenge-big.eu
Jak się zapisać do "BIG Challenge", czy jak zobaczyć szczegóły najlepszych podjazdów europejskich:
http://www.pro-cycling.org/index.php?kategoria=wiadomosci&artykul=14370
uzupełnienie jeszcze nastąpi .....
Zdobycie BIG nr.152 - Hermannsdenkmal© Tigris
Zdobycie BIG nr.152 - Hermannsdenkmal© Tigris
Zdobycie BIG nr.152 - Hermannsdenkmal - fragment podjazdu© Tigris
Zdobycie BIG nr.152 - Hermannsdenkmal - Trabigrill przy parkingu© Tigris
Dane wyjazdu:
67.00 km
0.00 km teren
02:58 h
22.58 km/h
Suma podjazdów:796 Hm
Max prędkość:50.06 km/h
Temperatura:22.3
HR max:171 ( 95%)
HR avg:133 ( 73%)
Kalorie: 1792 (kcal)
Rower:GRUCHEL
Runda Locarno - Mergoscia i nadbrzeżem Lago Maggiore do Cannobio
Piątek, 9 kwietnia 2010 · dodano: 11.04.2010 | Komentarze 0
Runda z Locarno przez Orselinę, Brione, Contrę do Mergoscia nad tamą i w dół przez Contrę, Tenero i Minusię.Potem druga runda wzdłuż nadbrzeża Lago Maggiore przez Asconę, Porto Ronco, Brissago do Cannobio.
Odwiedzenie super fachowego sklepu, warsztatu i klubu kolarskiego "Cicli Prezan"
- zdjęcia potem
Dane wyjazdu:
33.00 km
2.00 km teren
02:02 h
16.23 km/h
Suma podjazdów:1005 Hm
Max prędkość:56.59 km/h
Temperatura:22.1
HR max:176 ( 97%)
HR avg:141 ( 78%)
Kalorie: 1514 (kcal)
Rower:GRUCHEL
BIG wjazd na Monte Generoso
Czwartek, 8 kwietnia 2010 · dodano: 11.04.2010 | Komentarze 0
Podjazd z Mendrisio pod jeden z listy tysiąca wyróżnionych podjazdów BIG ( http://www.challenge-big.eu/list/list-7.htm )- Monte Generoso zwany również Bellavista ( http://www.challenge-big.eu/list/575-.htm ).- Zdjęcia potem
Kategoria WG (Wspinaczka Górska)
Dane wyjazdu:
67.00 km
2.00 km teren
03:02 h
22.09 km/h
Suma podjazdów:738 Hm
Max prędkość:59.66 km/h
Temperatura:16.0
HR max:171 ( 95%)
HR avg:137 ( 76%)
Kalorie: 1997 (kcal)
Rower:GRUCHEL
Vale Verzasca Tour
Poniedziałek, 5 kwietnia 2010 · dodano: 11.04.2010 | Komentarze 0
Przejazd piękną doliną Vale Verzasca z Locarno nad Lago Maggiore do Sonogno i powyżej do Seccada. Po drodze najwyższa tama europejska, słynna z filmu "Goldene Eye" ( z której skakał Bond), parę historycznych wiosek kamiennych, czy reprezentacyjny mostek kamienny eksponowany w wielu prezentacjach Szwajcarii.- wybrane zdjęcia :
Koniec podjazdu doliną Vale Verzasca (990 mnpm) w Szwajcarii© Tigris
#lt=46.19742&ln=8.84279&z=15&t=2
Słynny historyczny mostek w Lavertezzo w dolinie Val Verzasca (Szwajcaria)© Tigris
Tama ze słynnego skoku Bonda w "Goldene Eye" kończąca dolinę Val Verzasca© Tigris
Z żoną i pieskiem na najwyższej i najsłynniejszej europejskiej tamie w Vale Verzasca© Tigris
Kategoria K (Krajoznawcze), WG (Wspinaczka Górska)
Dane wyjazdu:
76.00 km
0.00 km teren
03:01 h
25.19 km/h
Suma podjazdów:1348 Hm
Max prędkość:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Kalorie: (kcal)
Rower:GRUCHEL
Wyścig Pętla Beskidzka
Sobota, 11 lipca 2009 · dodano: 15.07.2009 | Komentarze 0
No i znowu przystąpiłem do wyścigu z turystyczno-rekreacyjnym nastawieniem.Zmęczony długą podróżą z Wuppertalu przez Moers i nieprzespaną podróżną przedostatnią nocą przed wyścigiem straciłem jakoś wolę walki. Z opieszałością przedstartową zdążyłem ledwo na start w ostatnim rzędzie około 180-cio osobowego peletonu. Zabrałem nawet aparat fotograficzny, by porobić fotki na trasie, a jako że uznałem - jego najbezpieczniejsze i najpodręczniejsze miejsce jest w torebce na kierownicy, dlatego też tej torebki nie zdejmowałem. Wręcz ją jeszcze doładowałem "niezbędnymi zabezpieczeniami". Dzięki mej opieszałości i oczekujący na mnie Alfred wystartował z ostatnich rzędów peletonu. W ostatnich sekundach przed startem ustawiałem jeszcze nerwowo swe cyklokomputery, jak się po starcie okazało - tak, że żaden nie wskazywał jazdy. Początek wyścigu był niezły, choć nerwowy z powodu niedziałających liczników. Przeganiałem szybko współzawodników. Podjazdy były jedynie paroprocentowe. Po dwu kilometrach stanąłem, by sprawdtzić, czy aby czujniki liczników są we właściwym miejscu i oddaleniu. Bez powodzenia, jeśli o działanie liczników chodzi. Z powodzeniem jednak po paru dalszych kilometrach dogoniłem Adama mobilizując go do zabrania się za mną. Niedługo doszliśmy naszego profika Damiana i zaczęliśmy zgodną współpracę na zmiany. Gdyby tak nam dalej szło, to byłoby marzenie. Po paru kilometrach nadeszły jednak większe podjazdy i Adam musiał odpuścić. Próbowałem wpierw czekać na niego odpuszczając Damiana, ale jak widziałem, że zaczepił się w wolniejszej nieco grupce, to pognałem za Damianem. Na ostrych kilkunastoprocentowych podjazdach doszedłem go i dalej utrzymując swoje tempo pozostawiłem z tyłu. Wkrótce jednak okazało się, że jednak za grubo się ubrałem, bo zacząłem się "zapiekać" Wrzuciłem na mniejszy obrót na jakimś ponad 20-toprocentowym podjeździe i jechałem pewnie, ale wolniej.
Wkrótce doszedł i przeszedł mnie Damian jadący na twardszym, ale i szybszym obrocie. Na jednym z ostatnich ponad 20-toprocentowych podjazdów doszedłem grupkę z Olą z Rybnika, którą z trudem wyprzedziłem, bo podjazd był w dużej części zabrudzony piaskiem i wyprzedzanie kolejnego zawodnika było akrobacją po czystych częściach wąskiego na 1 metr asfaltu. Po pozostałych po bokach płytach wspinaczka była jeszcze bardziej ryzykowna. Po 13-tu kilometrach skończyły się "schody" na Ochodzitą i droga dochodziła do głównej. Odetchnąłem nieco na prostej dając się wyprzedzić paru zawodnikom i Oli. Na zjeździe z Ochodzitej zdołałem pozostawić za sobą tych zawodników, jednak Oli nie. Widziałem pareset metrów przed sobą grupkę do której dołączyła, ale na długich zjazdach do Słowacji grupka ta zniknęła mi z oczu. Znowu pozostałem sam i pokonując dalsze podjazdy słowackie traciłem morale walki. Dochodziłem paru wolniejszych zawodników, ale też jeden minął mnie w tempie, którego nie potrafiłem "chwycić". Znowu kryzys psychiczny. W Czechach zmobilizowałem paru dogonionych do wspólnej jazdy na zmiany, co nieco pomogło i mi i im. Za mocno jednak pracowałem na zmianach, bo na ostrym podjeździe do granicy czesko-polskiej pozostałem z tyłu. Jechałem swoim tempem pod ostatnie wzniesienia nie mając cały czas pojęcia na jakim odcinku trasy jestem, bo moje wszechstronne cyklokomputery nie działały.
Na jakimś ostrym podjeździe mobilizującego do wysiłku organizatora, czy kibica zapytałem ile kilometrów mam do mety i okazało się, że już tylko pięć. Na ostatnich kilometrach zmobilizowałem się więc jeszcze przeganiając starszego odemnie znacznie zawodnika, który przedtem woził mi się na kole, oraz jeszcze jakichś dwu, czy trzech umęczonych kolarzy.
Uzupełnienie i dodatkowe fotki później
Wyścig "Pętla Beskidzka"© Tigris
SlaviaMasters Team na mecie
Wyścig "Pętla Beskidzka"© Tigris
3-cie miejsce w swej kategorii Masters.
Kategoria WG (Wspinaczka Górska), WWS (Wyścig Wspólny Start)